"The fashionable woman wears clothes. The clothes don't wear her." - Mary Quant








Fashionista. A word made up to describe women who live and breathe fashion. Typically, when one hears the word "fashionista" only one name come to mind to epitomize this stylish woman: Carrie Bradshaw. That's right. The fictional character from the TV series "Sex and the City," as portrayed by Sarah Jessica Parker, who took fashion to a whole new level.
italic bold

NETWORK



FOLLOW ME



RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE



BLOGLOVIES

» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.


Hello!
Saturday, October 22, 2011 at 11:54 AM


Hello.Dah lama tak buka blog nih.Dah berhabuk dah.Aku tak tau knape aku dh jdi malas nak update blog.kalo dulu,kalo boleh tiap2 hari nak bukak blog.skrg nih,ntah nape jadi malas.Hye,u know something!aku dah habes PMR!!yuhuuuuu!!!suke nye aku!!so,skrg nih aku boleh ape2 pon..nak bace novel ke..fb ke..blogwalking ke..layan 2pm ke..hihi..junho  hensem..!!^__^suke nye!!nichkhun comel!!kikwang smart gilak!!^__^' hehe..

And ko tengok blog aku nih.Aku dh buang beberapa gadget yg aku rsa xpenting mne..n blog aku dh jadi color orange!i got da background from somebody..xigt sape..hurmm..aku nak bawak laptop pi skolah boleh tak??hehe..oik,aku tolong buatkan Nurin facebook tau.Tp dye xtau agi.sbbnye,ari tuh aku tipu dye yg aku dh buatkan fb utk dye.Tp dye xcaye..pstu,aku gtaw laa password nye..dye try bukak.pstu xleh sbbnye aku blom buat agi fb utk dye mse tuh.kesian plak..aku kate dye salah taip password lah..ape lah..hehe..skrg ko dh boleh berjinak2 dgn fb ko tuh Nurin Nazif!

Well,petang nih aku nak balek asrama dah..malas laa plak..tp bez aje duk kat skolah..ada jgaklah aktiviti yg boleh buat.tgk citer hantu,spelling bee,tido,ngaji,bace suratkhabar,layan makmal it,ade pertandingan memasak antara mentor mentee,mcm2 laa..tp bosan laa jgak an..oh ye!ari tuh mentor mentee aku masak ikan keli..msak cili padi..eh,,ye ke???ntah..yg kuah kuning tuh..~masakan melaka,bak kata sir azhan.bezz jugak..pstu camput plak dgn hati lembu masak kicap.makannye aku dgn organ dalaman si lembu tuh..mula2 aku boleh makan agi..baru angkat dari dapur kan..bezz la jgak..pstu bila dh sejuk,xslera aku nk makan...hmm..aku buat air jus carrot.ANJ wat smart plak kat dapur tuh..hihik..:P

Ei aku xtau nak tulis apa..
oh ye!skrg nih aku duk sibuk layan novel.3,4 buah novel aku beli kat KB mall ari tuh..masa lawatan ngan skolah.aku beli novel M.A.I.D. ,Cinta Kontrak~org berebut rebut nak bace novel nih,pstu novel Bicara Hati.Skrg nih aku tgh baca Penjara Rindu.Haziq Denial ngan Farisya Hani.Romantik giler.

Oklah,aku nk pi mndi.hehe,,tadi aku makan laksa penang ngan kebab daging!bez!!smalam aku pi pntai.main air.ingat plak time aku pi berkayak dkt pntai tuh..rindunye!!!abg Miji,abg Faiz,abg Hanafi,ngan abg Eri..wah...rindunye kat kalian..!!!rindunye masa water confident..bkayak..aku igt agi.masa aku berkayak ngan wani,kitorg smpai ujung sana..ntah pape tah..pstu,abg miji pon datang rescue kitorg!!hakhak..khayal!!argh!!!rindunye..uhuhuhu...sedihnye..

Oh ye!aku beli beg DOMO!comel sangadd!!
Gotta go,bubye!

2 comments

2 Comments:

Anonymous qist (: said on October 23, 2011 at 9:58 PM  

uiii, ''ANJ wat smart pulakk dahh..'' dduhhh.. ato' gile koya! HAHA. btw, fb Nurin Nazif kemahh ! :D


Blogger aWatif azmi said on October 26, 2011 at 10:27 PM  

hakhak!!biasa kiter!


Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by Fluerica.
Do you know ?Honesty is the best policy in life