"The fashionable woman wears clothes. The clothes don't wear her." - Mary Quant








Fashionista. A word made up to describe women who live and breathe fashion. Typically, when one hears the word "fashionista" only one name come to mind to epitomize this stylish woman: Carrie Bradshaw. That's right. The fictional character from the TV series "Sex and the City," as portrayed by Sarah Jessica Parker, who took fashion to a whole new level.
italic bold

NETWORK



FOLLOW ME



RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE



BLOGLOVIES

» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.


Segmen: Jom Kenali KPOP Bloggers
Friday, July 20, 2012 at 4:53 PM

Assalamualaikum and Annyeo!!Wah,dah lama tak join segmen2 menarik cenggini.Aku join ini segmen sebab ade manusia berhati mulia tag aku.A lot of love and thanks to Qist.Tengok banner pon dah menarik.Memandangkan aku nii boleh diiktiraf jugak lah sebagai KPOP,aku berbesar hati nak join benda ni.
Ok,semua syarat sudah aku penuhi.Shall we start??

Group KPOP pertama yang korang minat.




Yes,mula-mula aku dah jatuh hati dengan B2ST.Gikwang sangaddd comel dan hensem.The best MV masa tu ialah I Like You The Best.Bole kata tiap-tiap hari ulang lagu tu.Tapi sekarang,zaman dah berubah.Bias dah tukar.

Lagu KPOP kegemaran korang . State 2 reasons kenapa korang suka lagu itu

TeenTop  No more perfume on you
-lagu dia best
-ade Chunji yang comel

Ukiss  Neverland
-tarian diorang sangat smart
-aku suka starting dia

BigBang  Blue
-MV ala-ala omputih
-lagu tu agak menenangkan berbanding MV diorang yg laen

Siapakah ultimate bias korang. Seorang sahaja. Tak boleh lebih



Chunji from TeenTop.Sangat kiut.Start minat dia time tengok MV Crazy.He's pretty damn hot.

Group KPOP mana yang menjadi top3 pilihan korang sekarang

1.Teen Top
2.Big Bang
3.CN Blue

K-DRAMA & Variety show kegemaran korang?

K-drama  Dream High,City Hunter,My Girlfriend is a Gumiho.
Variety show  Running Man,Oh! My School,We Got Married.

Blog fanfiction manakah yang menjadi kegemaran korang? State 2 reasons

Asianfanfics.Banyak citer2 yg menarik.Aku boleh up kan lagi vocab aku yang tak seberapa.

Adakah bias korang antara yang paling smart & sexy ? tunjukkan gambar tersebut ><*banyak pun tak pe



Haha..taktau lah smart and sexy diorang dekat mana..





yang ni baru smart and sexy XD

Jika korang seorang Kpoppers,masukkan photo barang/koleksi kpop korang.


Comel kan stoking nii.Ok sebenarnya aku search kat cik Google jer.Gambar kat atas ni bukan aku punya pon.Aku takde koleksi mane pon.cuma ade poster.tu pon malas nak amek gambar.sori.but i wish to have it!


Done.Tagging:

Yeay,esok puasa!
Kbai.Assalamualaikum.

Labels: ,

2 comments

2 Comments:

Blogger Atin Tory said on July 21, 2012 at 11:09 AM  

Thnkx sbb join :D
mian2 td tak perasan tempat komen huhu . baru jumpe LOL ><

LOL stoking tu ambik kat google ke? LOL haha patutla lain mcm je x pakai2 pun hihii ><
pepepun tahniah awk paling last yg join n tepat 100 ^^


Blogger aWatif azmi said on July 21, 2012 at 11:43 AM  

huhu..google jerp..
btw,trimas. :)


Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by Fluerica.
Do you know ?Honesty is the best policy in life