"The fashionable woman wears clothes. The clothes don't wear her." - Mary Quant








Fashionista. A word made up to describe women who live and breathe fashion. Typically, when one hears the word "fashionista" only one name come to mind to epitomize this stylish woman: Carrie Bradshaw. That's right. The fictional character from the TV series "Sex and the City," as portrayed by Sarah Jessica Parker, who took fashion to a whole new level.
italic bold

NETWORK



FOLLOW ME



RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE



BLOGLOVIES

» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.


Si Bapuk Anon!
Monday, November 14, 2011 at 9:51 AM
Ko nak pergi London eh sebab tu ko jadi Anon??

Hai,budi bahasa budaya kita lah!
Kepada Makcik/Pakcik Anon yang tidak diketahui jantinanya,aku harap ko sudi menerima semua yang akan aku luahkan sebentar lagi.Tidakkah ko ketahui bahawa benda yg ko buat itu tidak bermanfaat dan menunjukkan ketidak"matured"an..Sungguh ko nih xde kerja laen selain menyakitkan hati aku!

Niat di hati nak aje aku printscreen kan setiap kata2 ko dekat shoutmix aku itu.Tapi memandangkan aku ini manusia yang amatlah baik hati,tak sanggup aku nak malukan dirimu yang aku sendiri tak kenal.Kenapa cik Anon??Engkau jelly ke dengan blog yg aku hasilkan hasil titik air mata ini??Hahaha!!Sungguh ngko nih memang tak tau diri.*Maaf aku katakan.Tapi kata2 ngko yg 'tak tau apa tuh' menjejaskan sedikit repotasi aku sebagai blogger sejati.


Jujur aku kata,ini adalah first time ade si bapuk Anon yang memecahmasok ke dalam blog aku dan buat kalut kat sini.Untuk pengetahuan awak yer Tok Anon,saya amatlah sangat yang teramat sungguh,BENCI dengan tingkahlaku anda yang tidak bermoral itu.Apa yang ko nak sebenarnya??Tak puashati ape ngko dengan aku??Nak gadoh?Nak kene sparring dengan aku??Selalu kiter!!!Belakang Mydin!Ngko jangan nak cabar KEMARAHAN aku eh!Aku paling tak suka kambing orang yang cucuk aku dari belakang!!

Aku dah banyak kali dengar yg segerombolan Anon memang suka sangat mengacau kawan2 blogger aku!Hahahah!!Ko nih memang PENGECUT wahai ANON!Apesal tak guna nama sensiri aje nak komen kat shoutmix aku??Kenapa guna nama samaran "aku"???Aku sebenarnya kesian dan bersimpati dengan ngko.Ye lah kan..Nama cantek2 mak ko bagi,tapi tetap nak guna nama samaran..Wei,,kesianlah dekat mak ngko tuh..penat2 cari kat internet semata-mata nak letak nama yg cantek2 untuk ngko.Tapi,ko guna nama samaran pulak..Nak tunjuk lagak ah tuh??Bajek Taikong..


Bila aku tengok banyak blogger yang post pasal kes Anon yang meggila ni,aku bersyukur."Alhamdulillah setakat ni takde lagi Anon yang wat kecoh kat blog aku"...Tapi,pagi tadi bila aku masok blog nih aku ternampak kat shoutmix aku dengan kata2 berhikmat ngko tuh...Aku cakap dalam hati.."Hmmm...ade badak air cari nahas dengan aku nih"..Haha!


Untuk pengetahuan ko wahai cik Anon yang cantik,ngko lah anon pertama aku.Aku tak tahulah adakah blog aku sebegitu jelita sehinggakan ade seekor Anon yang datang menyerang aku secara tiba2 ini.Perasan laa pullak!Setahu aku,p0mpuan2 yang cantek jelita aje yang kene serang oleh bini dato' macam ngko ni wahai ANON!Nak kata blogku jelita,jaoh sekali dengan blog2 kawan2 aku yang lagik menawan..Kadang2 aku sendiri jelly dengan diorang.Dengan blogskinnye..Almaklumlah..aku xreti blogskin2 nih..


Tengok tu,dah panjang berjela dah essey aku ni!Ni semua pasal ngko laa Anon!Tak pasal2 aku dah mengarang essey pagi2 ni.Oh ye!Lupakan marah tu sekejap.Tadi aku bangun awal tau.Mandi pukul 7 pagi.Saya dapat 5 bintang!!Hakhak!!Satu perkembangan yang bagos!Ye laa kan.semalam aku tido bilik ummi.Tu yang bangun awal tuh sebab ummi nak pi kerja.kena kunci pintu bilik.Tuh yang terpaksa bangun.Lagi satu mujur ade water heater kat umah.Kalo xde,tak mungkinnya aku nak terketar-ketar mandi pagi2 buta gitu.


Oklah,tak pasal2 blog aku kena tadah telinga dengan bebelan aku ni.Ini lah gunanya blog!Untuk jadi teman setia aku.Tak perlu populariti.Tak perlu ber"jelly",Tak perlu riak dan takabbur.Ok lah,ada orang ajak aku masok contest.Ko rase perlu tak aku join?Soalan ini dituju khas buat cik Anon kita.Hahahha!!Kesian aku tengok ko nih.Eh,boleh nampak ke?Hihihi..Ntah ko nih ade blog ntah tidak eh?Pandai2 nak mengata gambar pisang aku..Kenapa??ko tak pernah makan pisang ek?Kat tempat ko tuh takde pisang eh?Kesian..hakhakhak..Oklah,gotta go!Assalamualaikum


Sebelum tuh baik aku berISTIGHFAR banyak2 sebab aku dah buat dosa kot hari ni.Aku tak macam ko wahai cik Anon yang tak tau mana baik dan mana buruk!Renung2kanlah..Wassalam..


Ko tak malu ke jadi Anonymous?

Labels:

0 comments

0 Comments:

Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by Fluerica.
Do you know ?Honesty is the best policy in life