"The fashionable woman wears clothes. The clothes don't wear her." - Mary Quant








Fashionista. A word made up to describe women who live and breathe fashion. Typically, when one hears the word "fashionista" only one name come to mind to epitomize this stylish woman: Carrie Bradshaw. That's right. The fictional character from the TV series "Sex and the City," as portrayed by Sarah Jessica Parker, who took fashion to a whole new level.
italic bold

NETWORK



FOLLOW ME



RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE



BLOGLOVIES

» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.
» friend.


Lagi 2minggu
Thursday, December 20, 2012 at 1:39 PM

Hai selamat tengah hari.Hari ni aku taktau nak tulis apa tapi aku gagahkan jua jari jemari aku ni untuk menaip papan kekunci yang color hitam ni.Ok,seriously hanya tingaal 2 minggu lagi nak start sekolah?!wah..amazing!aku rasa macam baru semalam aku berpisah dengan budak2 dar aku sambil duk angkat barang nak bawa balik ke rumah.Know what??cepat betul masa berlalu.

Cuba tengok kucing dekat atas tu.comel aje kan?sebenarnya bukan kecomelan kucing itu yang aku nak cakapkan.punah bahasa melayu aku.tapi,aku nak bagitau yang kucing gemok macam tu pon boleh belajar kimia a.k.a. Chemistry.Seriously,aku memang hampir BERPUTUS ASA dengan subjek ni.i hate chemistry!dengan biology mcm hape ntah,fizik lagi lah,,pegi pantai terjun ajelah.



So what should i do??ok,akunak bagitau yang cuti ni pon aku dah masuk tusyen kimia.erm,malu jugaklah bila cikgu tu tengok aku macam takdak asas mana lah dalam subjek 'kegemaran' aku ni.sudahlah beliau duduk depan meja aku.--'

Aku tengok budak kelas aku macam ok je dengan subjek2 sains tulennnnnn ni.idk sama ada aku yang main2 or what.memang aku mengaku dari awal sampai akhir aku duk main2 je pasal belajar.PMR aku dapat 7A SAHAJA.ni tahun lepas punya ok.tapi aku tetap bersyukur daripada orang lain yang lagi kurang berjaya dpd aku.Salahkah aku??Yes,memang salah aku sebab 2 subjek yang aku dapat B tuh adalah sebab aku tak habis pon baca buku teks.Yaw!!jangan kabo ke cikgu!aku rasa kalau aku baca abes buku SEJARAH and KHB,pastu buat latihan yang cikgu bagi tuh sampai habis,,kemungkinan aku boleh dapat 9A PMR!*perasan*

Tapi betollah.sebab subjek SEJARAH AND KHB subjek yang kene bulat2 a.k.a. soalan objektif.Dan aku mengaku masa PMR aritu memang ada chance sangat2 kalau aku nak jeling2 dekat mamat sebelah.Sudahlah si cerdik pandai duduk sebelah meja aku masa PMR aritu.Anis ngan Aimi pon ada bagi aku peluang.huhuhuhu..Tapi aku takmoh dapat 9A dengan hasil meniru orang lain.Allah Maha melihat.Dan aku tak jeles langsung dengan MEREKA2 yang dapat 9A hasil meniru korang tuh.Sekurang-kurangnya aku JUJUR.Takpe kot kurang berjaya dalam PMR,tapi berjaya di SPM pulak!Oyeah!

Rasanya cukup sampai sini je lah omelan aku pada hari ni.Azan zuhur dah lama dah.Tapi aku masih leka dengan duniawi ni.astaghfirullah..Oleh itu,marilah sama-sama kita menunaikan solat zohor sementara masih ada  waktu.Sekian.

Oh ye,belum terlambat untuk aku ucapkan TAHNIAH kepada pelajar PMR yang berjaya tahun ni.Bagi yang kurang berjaya,bersabarlah dan terima qadha' dan qadar dengan ikhlas.Ingatlah selepas kesusahan pasti ada kesenangan.SPM,here I am!

Labels: , , ,

0 comments

0 Comments:

Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by Fluerica.
Do you know ?Honesty is the best policy in life